Atelier: Altfel de solutii - Agora

Joia asta, 20.11.2014 am fost la  Agora tea and Coffe, General Manu 2,(search Agora on za blog)
la un atelier de.. Altfel de solutii.



Doamna Julide, gazda noastra imbracata cu o interesanta rochie cu motive geometrice.
Ideea era ca noi continuam sa gasim solutii din aceeasi categorie, solutii care dau aceleasi rezultate si pentru a iesi din acest cerc vicios trebuie sa schimbam cum gandim, cum actionam si eventual sa ne schimbam chiar credintele pentru a gandi... out of the box

Ni s-a propus sa ne gandim la o problema apoi sa-i gasim o solutie, sa ne intrebma daca acea solutie ne caracterizeaza si de asemenea daca aceasta caracterizeaza modul nostru obisnuit de a gasi solutii, iar la sfasitul atelierului, dupa ce am invatat ca o de o problema trebuie sa te detasezi, sa te indepartezi de ea ca sa o poti privi obiectiv, ne-am gandit iar la solutii pentru problemele noastre (ramase private, nu s-a vorbit despre ele, fiecare doar se gandea la solutii la problemele lor). Un  pas important in gasirea unei solutii este schimbarea pozitiei perceptuale.

Am vazut niste imagini duble, imaginea de aproape a ochilor unei insecte pentru ca cu greu iti dai seama despre ce este vorba daca te uiti de atat de aproape, vezi cand te departezi de obiectul analizei.

Ni s-au dat ca idei: sa vedem un rasarit de soare cel putin o data pe an, sa cerem solutii unui copil, sa ne desenam problema chiar si doar schematic/ simbolic.

A fost interesant, inca nu am gasit solutii la problema la care ma gandisem, dar e timp.



Trimiteți un comentariu